ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΛΑΚΚΟ

ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ και αναπολώ..........
Επικοινωνήστε μαζί μας για αναρτήσεις και θέματα για ενημέρωση όλων των Πολυλακκιωτών στα email : gkarami14@gmail.com & gkarami@sch.gr

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

fotoΜπαδέμα-Πολύλακκος

Ονομάζομαι Ντίνα Αγγελάκη, και είμαι εγγονή του Αλέξανδρου και Κωνσταντούλα Μπαδέμα. Η μητέρα μου, Δήμητρα Μπαδέμα, και η θεία μου, Χαιδω Μπαδέμα, γεννήθηκαν στο Πολύλακκο και μετανάστευσαν στην Αμερική σαν οικογένεια με τους γοννείς τους το 1955.

Μένω τώρα στην Βοστώνη, αλλά έχω μερικές φωτογραφίες που ήθελα να σας στείλω. Έμαθα για την ιστοσελίδα σας απο την δεύτερη ξαδέρφη μου, την Δώρα Γαλανίδου.

Μπορείτε να βρείτε τις φωτογραφίες εδώ, και θα ήμουν χαρούμενη να επικοινωνήσουμε στο μέλλον.

-Ντίνα

κάντε κλικ στο περισσότερα ( παρακάτω) για να δείτε το Άλμπουμ
και μετά κλικ πάνω στις φωτογραφίες για μεγέθυνση